عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ خوشه چین خوش اومدین امیدوارم که از مطالبش خوشتون بیاد اینجا میتونین هوشتون رو بررسی کنید خودتون رو روانکاوی کنید خودتون رو زیبا تر کنید اهنگ music گوش کنید چت chat کنید نظرتون رو بگید و......

نظر شما درباره مطالب ...؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 82
:: کل نظرات : 53

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 96
:: بازدید هفته : 266
:: بازدید ماه : 721
:: بازدید سال : 2420
:: بازدید کلی : 32482

RSS

Powered By
loxblog.Com

downlod * screen saver * wallpaper * pictur * mobile عکس ، عجایب ، تستها ، روانشناسی ، حکایت

زیبایی درون
ساعت 1:10 | بازدید : 1251 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

دختر دانش آموزی صورتی زشت داشت . دندان هایی نامتناسب با گونه هایش ،موهای کم پشت و رنگ چهره ای تیره . روز اولی که به مدرسه جدیدی آمد ، هیچ دختری حاضر نبود کنار او بنشیند . نقطه مقابل او دختر زیبارو و پولداری بود که مورد توجه همه قرار داشت .او در همان روز اول مقابل تازه وارد ایستاد و از او پرسید :

 

میدونی زشت ترین دختر این کلاسی ؟
یک دفعه کلاس از خنده ترکید ...

 

بعضی ها هم اغراق آمیزتر می خندیدند . اما تازه وارد با نگاهی مملو از مهربانی و عشق در جوابش جمله ای گفت که موجب شد در همان روز اول، احترام ویژه ای درمیان همه و از جمله من پیدا کند :

 

اما بر عکس من ، تو بسیار زیبا و جذاب هستی .

 

او با همین یک جمله نشان داد که قابل اطمینان ترین فردی است که می توان به او اعتماد کرد و لذا کار به جایی رسید که برای اردوی آخر هفته همه می خواستند با او هم گروه باشند .

 

او برای هر کسی نام مناسبی انتخاب کرده بود . به یکی می گفت چشم عسلی و به یکی ابرو کمانی و ... . به یکی از دبیران ، لقب خوش اخلاق ترین معلم دنیا و به مستخدم مدرسه هم محبوب ترین یاور دانش آموزان را داده بود . آری ویژگی برجسته او در تعریف و تمجید هایش از دیگران بود که واقعاً به حرف هایش ایمان داشت و دقیقاً به جنبه های مثبت فرد اشاره می کرد . مثلاً به من می گفت بزرگترین نویسنده دنیا و به خواهرم می گفت بهترین آشپز دنیا ! و حق هم داشت . آشپزی خواهرم حرف نداشت و من از این تعجب کرده بودم که او توی هفته اول چگونه این را فهمیده بود .

 

سالها بعد وقتی او به عنوان شهردار شهر کوچک ما انتخاب شده بود به دیدنش رفتم و  بدون توجه به صورت ظاهری اش احساس کردم شدیداً به او علاقه مندم .

 

5 سال پیش وقتی برای خواستگاری اش رفتم ، دلیل علاقه ام را جذابیت سحر آمیزش میدانستم و او با همان سادگی و وقار همیشگی اش گفت :

 

برای دیدن جذابیت یک چیز ، باید قبل از آن جذاب بود !
در حال حاضر من از او یک دختر سه ساله دارم . دخترم بسیار زیبا ست و همه از زیبایی صورتش در حیرتند

 

روزی مادرم از همسرم سؤال کرد که راز زیبایی دخترمان در چیست ؟

 

همسرم جواب داد :

 

من زیبایی چهره دخترم را مدیون خانواده پدری او هستم .

 

و مادرم روز بعد نیمی از دارایی خانواده را به ما بخشید . شاد بودن، تنها انتقامی است که میتوان از زندگی گرفت
 

 
آیا می دانید این داستان از کیست ؟


ارنستو چه گوارا



:: موضوعات مرتبط: زیبایی درون , ,
:: برچسب‌ها: زیبایی درون ,
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
بیماری ترایپوفوبیا یا ترس از سوراخ
ساعت 16:57 | بازدید : 2168 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

به عکس زیر نگاه کنید. اگر نگاه کردن به این عکس باعث می شود که پوستتان خارش بگیرد، بدنتان مور مور شود و موهایتان درد بگیرد، ممکن است شما از بیماری ترایپوفوبیا رنج ببرید!

trypophobia www.patugh.ir  تشخیص بیماری شما با این عکس فوق العاده

ترایپوفوبیا ترس از سوراخ های کوچک و غیرمتقارنی است که ممکن است به طور طبیعی یا مصنوعی به وجود آمده باشند. ترایپفوبیا از ترکیب کلمه ی یونانی تراپیو به معنی سوراخ کردن و کلمه ی فوبیا به معنی ترس شدید و بیمار گونه ساخته شده است. ترایپوفوبیک ها می گویند هنگام دیدن سوراخ های کوچک دچار اضطراب می شوند، تهوع و بی خوابی می گیرند و بدنشان به خارش می افتد…

هزاران نفر از سراسر دنیا ادعا می کنند که به این بیماری مبتلا هستند ولی تاکنون ترایپوفوبیا به طور رسمی به عنوان یک فوبیا شناخته نشده است. فوبیا، ترس شدید و بیمارگونه ای است که در زندگی فرد ایجاد اختلال می کند. بر خلاف ترس معمولی که زودگذر است و هنگام مواجهه با خطر اتفاق می افتد، فوبیا بیشتر ترس از قرار گرفتن در یک موقعیت است.

trypophobia www.patugh.ir 1 تشخیص بیماری شما با این عکس فوق العاده

بسیاری از مردم حتی نام ترایپوفوبیا را هم نشنیده اند. خیلی از روانشناسان فکر می کنند که ترایپوفوبیا ساختگی است و وقتی کسی درباره ی این موضوع مطلبی می خواند و عکسی می بیند، به طور ناخودآگاه این ترس در ذهن او القا می شود. همانطور که شما هنگام دیدن فیلم کمدی با چند نفر دیگر نسبت به زمانی که تنهایی فیلم می بینید بیشتر می خندید، وقتی هم می بینید این همه آدم دچار این بیماری هستند و درباره ی تجربیاتشان چندین صفحه مطلب نوشته اند، به طور ناخودآگاه شما هم دچار ترایپوفوبیا می شوید. بیشتر کسانی که ادعا می کنند به این بیماری مبتلا هستند، می گویند قبل از این که وارد سایت های مربوطه بشوند و نظرات دیگران را بخوانند اصلا خبر نداشتند که این بیماری را داشته اند!
اینترنت هم نقش بسیار زیادی در شیوع ترایپوفوبیا دارد. تعداد مبتلایان به ترایپوفوبیا بعد از ساخته شدن صفحه ی فیسبوک آن چندین برابر شده است. ماسای اندروز، کسی که صفحه ی فیسبوک و بسیاری از سایت های ترایپوفوبیا را ساخته است، می گوید نه تنها این بیماری واقعی است بلکه به اندازه ی ترس از ارتفاع و ترس از عنکبوت جدی هم هست!
انگار مسئولان ویکی پدیا هم با نظر روانشناسان موافقند و نمی گذارند صفحه ای به نام تراپیوفوبیا در ویکی پدیا وجود داشته باشد. تاکنون هر صفحه ای که درباره ی این مسئله ساخته شده است، به دلایل مختلفی از ویکی پدیا حذف شده است.

به گفته ی مسئولین ویکی پدیا ترایپوفوبیا یک بیماری ساختگی است و نیازی نیست ویکی پدیا به شیوع آن کمکی بکند. در جای دیگری هم گفته اند که ویکی پدیا جای چیزهایی که یک روزه ساخته شده اند نیست! مطمئنا صفحه ی کنونی هم چند وقت دیگر حذف خواهد شد.

البته این هزاران هزار نفر زیاد با نظرات روانشناسان موافق نیستند. آن ها می گویند که ترایپوفوبیا واقعی است ولی جامعه ی علمی به دلایلی نمی خواهد وجود آن را تایید کند. خیلی از آن ها فکر می کنند که ترایپوفوبیا ریشه ی هایلوفوبیا یعنی ترس از اشیای چوبی و درختان است! ترایپوفوبیک ها خواستار انجام آزمایشات بیشتر در این زمینه و وارد شدن نام ترایپوفوبیا به دیکشنری های معتبر هستند ولی تاکنون کسی درخواست آن ها را جدی نگرفته است و به احتمال زیاد در آینده هم کسی درخواستشان را جدی نخواهد گرفت.



:: موضوعات مرتبط: بیماری ترایپوفوبیا یا ترس از سوراخ , ,
|
امتیاز مطلب : 131
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
23 فایده کشمش
ساعت 15:6 | بازدید : 1433 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

انگور خشک شده که همه به نامکشمش مي شناسيد، قرن ها پيش به وجود آمده
است... کشمش در ايران و مصر در 2000 سال قبل از ميلاد، توليد شده بود.

1- کشمش، در تمام سال يافت مي شود. يک غذاي پر انرژي، کم چرب و کم سديم مي باشد. بنابراين براي افرادي که رژيم هاي کم سديم را بايد رعايت کنند، خوردن کشمش بسيار مفيد مي باشد.

2- کشمش داراي خاصيت آنتي اکسيداني مي باشد و از تخريب سلولي جلوگيري مي کند.

3- کشمش براي سلامت استخوان ها و جلوگيري از پوکي استخوان نقش مهمي را بر عهده دارد، به همين دليل مصرف آن براي زنان قبل از يائسگي بسيار مفيد است..

 

 


4- منبع خوب ويتامين D   و هورمون استروژن مي باشد.

5- کشمش باوجودي که شيرين و چسبناک مي باشد، بر دندان اثر مخربي ندارد و باعث خرابي دندان نمي شود، حتي مي توان گفت اين ميوه خشک از فساد دندان جلوگيري مي کند... کشمش براي سلامت دندان و لثه بسيار مفيد مي باشد.

در ادامه با فایده های این خشکبار بی نظیر بیشتر اشنا شوید....




:: موضوعات مرتبط: فایده های کشمش , ,
:: برچسب‌ها: فایده , کشمش , خشکبار ,
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
:: ادامه مطلب ...
ریشه مثل یک بام ودو هوا
ساعت 15:0 | بازدید : 1012 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

شاید برای شما جالب باشد که بدانید مثل یک بام ودو هوا از کجا آمده است .
روزی پسر و دختر خانواده مهمان خانه پدرشان شدند و تصمیم گرفتند همگی شب را در منزل پدری به صبح برسانند.
طبق عادتی که در زمانهای قدیمی مرسوم بود برای خواب به پشت بام رفتند بعد از چند دقیقه مادر خانواده به پشت بام رفت تا برای مهمانها یش آب ببرد .
در یک طرف پشت بام دختر وداماد زن با فاصله از هم خوابیده بودند. مادرزن به دامادش گفت : هوا خیلی سرد دخترم را در آغوش بگیر تا گرمت بشه .
سپس به طرف دیگر پشت بام رفت زن دید که پسرش همسرش را در آغوش گرفته .مادر شوهر به عروسش گفت :از هم فاصله بگیرید هوا گرمه گرمازده می شید .
در این هنگام عروس که خیلی ناراحت شده بود گفت : قربون برم خدا رو یک بوم و دو هوا رو" این ور بوم تابستون "اون ور بوم زمستون



:: موضوعات مرتبط: ریشه مثل یک بام ودو هوا , ,
:: برچسب‌ها: ریشه مثل یک بام ودو هوا ,
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ماست
ساعت 22:10 | بازدید : 903 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

ماست

امروزه در اکثر سفره های ما ایرانیان، ماست همراه غذا مصرف می شود و متاسفانه مردمان امروزی مانند دیگر رسوم غلط متعارف، بدون آن که تدابیر مربوطه را رعایت نمایند و از خوب و بد بودن آن آگاه باشند، آن را مصرف می کنند و کودکان خود را نیز به خوردن آن تشویق و آنان را نیز به این رویه اشتباه عادت می دهند و ناخواسته به مرور زمان بر بیماری ها و مشکلات خود و خانواده شان می افزایند و هرگز نمی فهمند که چوب ندانم کاری های خودشان را می خورند
باید بدانیم که بهترین نحوه مصرف و خوردن ماست های مورد تایید نیز چگونه می باشد و در گذشته، قدما چگونه آن را مصرف می کردند.باید بدانید که خوردن ماست همراه با غذا توصیه نمی شود، چرا که خلطی که با خوردن ماست همراه غذاهای پختنی مخصوصاً غذاهای گوشتی تولید می شود، خلط سالمی نمی باشد. ماست را در قدیم همراه غذا نمی خورند، بلکه به صورت میان وعده مصرف می شده است.داخل ماست لبوب مانند گردو، کشمش، بادام زمینی، پسته و فندق را می ریختند و به صورت عصرانه یا چاشت به عنوان میان وعده میل می کردند. با این کار اولاً اثر بدی که ماست خورده شده با غذا، در تولید خلط سالم دارد از بین می رود (چرا که با یک فاصله از غذا مصرف می گردد)، ثانیاً سردی ماست نیز گرفته می شود، برای بچه ها و سالمندان خوردن ماست با مصلحات توصیه می گردد.بچه ها امروزه معمولاً ماست را خیلی دوست دارند، لذا به جای دادن ماست همراه غذا به کودکان، توصیه می گردد ماست به همراه لبوب را به صورت میان وعده یا حتی در برخی مواقع آن را به عنوان غذا (بدون این که در کنار آن غذای پختنی دیگری مصرف شود) همراه با مقداری نان سنگک به کودک بدهید. حتی می توان با مقداری دم کرده زعفران هم سردی ماست را بگیرید و هم آن را رنگی نمایید تا برای کودکان جذاب تر گردد. آب لبوی پخته شده نیز برای جذاب کردن رنگ ماست پیشنهاد می شود.
تذکر:- خوردن ماست با سرکه (ترشیجات) یا آبلیمو در دراز مدت باعث لک های پوستی می شود.- خوردن ماست با ماهی آن هم در یک شب زمستانی با توجه به این که هر دوی این مواد غذایی سرد هستند و طبیعت زمستان و شب نیز هر دو سرد می باشند، افراد را مخصوصاً سالمندان که طبیعت سنی آنان نیز سرد است در هنگام خواب (که آن هم دارای طبیعت سرد است)، مستعد یک سکته مغزی می کند و برگ دیگری به نام مرگ از ناآگاهی های ما در دفتر روزگار ورق می خورد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: ماست , ,
:: برچسب‌ها: ماست , خوشه چین ,
|
امتیاز مطلب : 232
|
تعداد امتیازدهندگان : 57
|
مجموع امتیاز : 57
ارزش زمان
ساعت 11:18 | بازدید : 818 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

برای فهمیدن ارزش ده سال‌: از زوج‌های تازه طلاق گرفته بپرس‌.

برای فهمیدن ارزش چهار سال‌: از فارغ التحصیل دانشگاه بپرس‌.

برای فهمیدن ارزش یک سال‌: از دانش آموزی که در امتحانات پایان سال مردود شده بپرس‌.

برای فهمیدن ارزش نه ماه‌: از مادری که نوزاد مُرده به دنیا آورده بپرس‌.

برای فهمیدن ارزش یک ماه‌: از مادری که نوزاد زودرس به دنیا آورده بپرس‌.

برای فهمیدن ارزش یک هفته‌: از سردبیر یک روزنامه هفتگی بپرس‌.

برای فهمیدن ارزش یک ساعت‌: از عاشقانی که در انتظار یکدیگر به سر برده‌اند، بپرس‌.

برای فهمیدن ارزش یک دقیقه‌: از شخصی که قطار، اتوبوس یا هواپیما را از دست داده بپرس‌.

برای فهمیدن ارزش یک ثانیه‌: از بازمانده یک تصادف بپرس‌.

برای فهمیدن ارزش یک دهم ثانیه‌: از شخصی که در المپیک مدال نقره به دست آورده بپرس‌.

 



:: برچسب‌ها: ارزش زمان , خوشه چین ,
|
امتیاز مطلب : 222
|
تعداد امتیازدهندگان : 53
|
مجموع امتیاز : 53
آخر کارتون‌های کودکی ما چی شد؟
ساعت 15:55 | بازدید : 991 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

چوبین خیلی وقته که مادرش رو پیدا کرده و دنبال یه وامه تا ازدواج کنه!



:: موضوعات مرتبط: آخر کارتون‌های کودکی ما چی شد؟ , ,
:: برچسب‌ها: خوشه چین , آخر کارتون‌های کودکی ما چی شد؟ ,
|
امتیاز مطلب : 236
|
تعداد امتیازدهندگان : 62
|
مجموع امتیاز : 62
:: ادامه مطلب ...
شکر= سم سفید
ساعت 12:58 | بازدید : 840 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )


ماده کریستالی سفید رنگی که بعنوان شکر می شناسیم، یک ماده مصنوعی و فرآیند شده است که اغلب از نیشکر یا چغندر قند بدست می آید. قند موجود در نیشکر و چغندر قند بعد از جداسازی تمام املاح، ویتامین ها، پروتئین، آنزیم و سایر مواد مغذی مفید، در کارخانه تصفیه شده و به ساکاروز خالص تبدیل می شود.

چیزی که بعد از فرآیند باقی می ماند، ماده مصنوعی غلیظ شده ای است که استفاده از آن نه تنها چندان فایده ای برای بدن انسان ندارد بلکه مضراتی هم دارد که در ذیل خواهید خواند:

1.       شکر سیستم ایمنی بدن را از کار می اندازد. پس از هر بار مصرف محصولات شکردار گلبولهای سفید بدن (نوتروفیل ها) از کار می افتند و تا ۲ الی ۵ ساعت بدن کاملا آماده آلوده شدن به هر نوع ویروس یا باکتری خواهد بود. طبق تحقیقات پس از هر بار خوردن چیزی شیرین، سیستم ایمنی بدن تا ۷۵٪ کارایی خود را از دست می دهد و این دقیقا بهترین....

در ادامه 49 مورد از جنایت های شکر در حق ما انسانهای بیگناه رو بخونید.......



:: موضوعات مرتبط: شکر= سم سفید , ,
:: برچسب‌ها: شکر= سم سفید , خوشه چین ,
|
امتیاز مطلب : 219
|
تعداد امتیازدهندگان : 57
|
مجموع امتیاز : 57
:: ادامه مطلب ...
آب كردن سمج‌ترين چربي‌ها
ساعت 20:46 | بازدید : 929 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

هميشه وقتي مي‌خواهيم به مهماني برويم، لباسي مجلسي مي‌پوشيم، يا هنگام خريد لباس، وقتي شكم‌مان را مي‌بينيم كه چربي‌ها اطرافش را پر كرده و همين‌طور اطراف كمر را پوشانده‌اند، از هرچه مهماني، خريد، لباس نو و لباس مجلسي است، بيزار مي‌شويم!و معمولا در همين لحظات است كه مهم‌ترين تصميم زندگي‌مان را مي‌گيريم: رژيم گرفتن!

اگر شما هم تجربه مشابهي داريد، احتمالا تا به حال از اين تغييرات ناگهاني كه خودخواسته ايجاد شده و ناخواسته رها مي‌شوندخسته شده‌ايد و احساس مي‌كنيد هيچ راهي براي خلاصي از چربي‌هاي شكم وجود ندارد اما ما در ادامه قصد داريم چند حركت كششي آموزش دهيم كه نه‌تنها چربي‌هاي بد‌قلق شكم را آب مي‌كند بلكه ساير ماهيچه‌هاي بالا‌تنه را نيز ورزيده و خوش‌فرم خواهد كرد.



:: موضوعات مرتبط: آب كردن سمج‌ترين چربي‌ها , ,
:: برچسب‌ها: آب كردن سمج‌ترين چربي‌ها ,
|
امتیاز مطلب : 274
|
تعداد امتیازدهندگان : 75
|
مجموع امتیاز : 75
:: ادامه مطلب ...
صلاح ما در چیست؟
ساعت 14:52 | بازدید : 648 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

در روزگاری کهن پیرمردی روستا زاده ای بود که یک پسر و یک اسب داشت .
روزی اسب پیرمرد فرار کرد و همه همسایگان برای دلداری به خانه اش آمدند و گفتند :
عجب شانس بدی آوردی که اسب فرار کرد !
روستا زاده پیر در جواب گفت :
از کجا می‌دانید که این از خوش شانسی من بوده یا بد شانسی ام ؟
و همسایه‌ها با تعجب گفتند ؟ خب معلومه که این از بد شانسی است !
هنوز یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که اسب پیرمرد به همراه بیست اسب وحشی به خانه برگشت .
این بار همسایه‌ها برای تبریک نزد پیرمرد آمدند : عجب اقبال بلندی داشتی که اسبت همراه بیست اسب دیگر به خانه برگشت .
پیرمرد بار دیگر گفت : از کجا میدانید که از خوش شانسی من بوده یا از بدشانسی ام ؟
فردای آنروز پسر پیرمرد حین سواری در میان اسبهای وحشی .....



:: موضوعات مرتبط: صلاح ما در چیست؟ , ,
:: برچسب‌ها: صلاح ما در چیست؟-پیر مرد و , , , خوشه چین ,
|
امتیاز مطلب : 207
|
تعداد امتیازدهندگان : 57
|
مجموع امتیاز : 57
:: ادامه مطلب ...
از طعم قهوه تان لذت ببرید
ساعت 14:2 | بازدید : 706 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

coffee

 

سه ظرف را روی آتش قرار دادیم. در یکی از ظرفها هویج در دیگری تخم مرغ و در دیگری قهوه ریختیم و پس از ۱۵ دقیقه:
هویج: که سفت و محکم بود نرم و ملایم شد تخم مرغ که شل و وارفته بود سفت ومحکم شد دانه‌های قهوه در آب حل شدند و آب رنگ و بوی قهوه گرفته است. حالا فرض کنید آبی که در حال جوشیدن است مشکلات زندگیست . شما در مقابل مشکلات چگونه اید؟



:: موضوعات مرتبط: از طعم قهوه تان لذت ببرید , ,
:: برچسب‌ها: از طعم قهوه تان لذت ببرید , خوشه چین ,
|
امتیاز مطلب : 201
|
تعداد امتیازدهندگان : 57
|
مجموع امتیاز : 57
:: ادامه مطلب ...
جواهرات سلطنتی ایران
ساعت 11:37 | بازدید : 849 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

وقتی کسی میگه جواهرات سلطنتی همه فکرشون میره سمت انگلستان! اما بهتر بدونین ایرانیان از دوران باستان مهر و جواهرات سلطنتی رو در تمام دوران تاریخی داشته اند

.در زیر ادامه از آنها که به  دوران ما نزدیکundefined تر هستند را توضیح میدهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: جواهرات سلطنتی ایران , ,
:: برچسب‌ها: جواهرات سلطنتی ایران , خوشه چین , نیمتاج فاطمه پهلوی , گردنبند فرح , نيمتاج فرح پهلوی , تاج فرح پهلوی , دریای نور , کره جواهرنشان , کمربند زرین , تخت نادری , جقه نادری , تاج پهلوی , تاج کیانی , ,
|
امتیاز مطلب : 199
|
تعداد امتیازدهندگان : 52
|
مجموع امتیاز : 52
:: ادامه مطلب ...
داستان سنگ تراش
ساعت 20:12 | بازدید : 556 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

روزی، سنگتراشی که از کار خود ناراضی بود و احساس حقارت می‌کرد، از نزدیکی خانه بازرگـانی رد می‌شد. در باز بود و او خانه مجلل، باغ و نوکران بازرگان را دید و به حال خود غبطه خورد و با خود گفت: این بازرگان چقدر

قدرتمند است!

و آرزو کرد که مانند بازرگان باشد.در یک لحظه، او تبدیل به بازرگانی با جاه و جلال شد.تا مدت‌ها فکر می‌ کرد که از همه قدرتمند تر است، تا این که یک روز حاکم شهر از آنجا عبور کرد، او دید که همه مردم به حاکم احترام می‌گذارند حتی بازرگانان. مرد با خودش فکر کرد: کاش من هم یک حاکم بودم، آن وقت از همه قوی تر می‌شدم!

 

در همان لحظه، او تبدیل به حاکم مقتدر شهر شد. در حالی که روی تخت روانی نشسته بود، مردم همه به او تعظیم می‌کردند. احساس کرد که....




:: موضوعات مرتبط: داستان سنگ تراش , ,
:: برچسب‌ها: داستان , حکایت , , باد , ابر , سنگ تراش , حاکم , خورشید , خوشه چین ,
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
:: ادامه مطلب ...
خوشه چین
ساعت 13:10 | بازدید : 1134 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

از اینکه به ما سر زدین ممنونم امیدوارم بازم بیایین

خوشحال میشم نظراتتون رو بخونم اگه خواستین میتونین در قسمت جعبه پیام یا نظرها برام پیغام بذارین.


|
امتیاز مطلب : 522
|
تعداد امتیازدهندگان : 151
|
مجموع امتیاز : 151
کفش های عجیب غریب اما قشنگ
ساعت 13:20 | بازدید : 2907 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

 

 

کفش های پاشنه بلند عجیب غریب اما قشنگ

 

حیف که ما دسترسی بهشون نداریم ....!



:: موضوعات مرتبط: کفش های عجیب غریب اما قشنگ , ,
:: برچسب‌ها: کفش , عجیب , غریب اما قشنگ ,
|
امتیاز مطلب : 158
|
تعداد امتیازدهندگان : 49
|
مجموع امتیاز : 49
:: ادامه مطلب ...
نجات ابراهیم تاتلیس از مرگ
ساعت 22:36 | بازدید : 632 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

«ابراهیم تاتلیس»، خواننده معروف و پرطرفدار ترکیه‌ که چندی پیش از ناحیه سر مورد سوءقصد قرار گرفته بود، دوشنبه برای نخستین بار با رسانه‌ها مصاحبه کرد. 


به گزارش گروه بین‌الملل فردا به نقل از ورلد بولتن، ابراهیم تاتلیس-خواننده ترکیه‌ای که دو هفته پیش توسط افراد نا‌شناس مسلح ترور شد و به طور معجزه آسایی از مرگ گریخت- دوشنبه برای نخستین بار با  رسانه ها گفت‌وگو کرد و اعلام کرد دیگر خطری جان وی را تهدید نمی‌کند. 

همچنین پزشک معالج تاتلیس در بیمارستان «آسیبادم مسلک» اعلام کرد که روند بهبودی ابراهیم تاتلیس پس از انجام سه عمل جراحی که از تاریخ ۱۴ مارس به این سو بر روی او انجام شده است، چشمگیر بوده است. 



:: موضوعات مرتبط: نجات ابراهیم تاتلیس از مرگ , ,
:: برچسب‌ها: ابراهیم تاتلیس , نجات از مرگ ,
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 47
|
مجموع امتیاز : 47
:: ادامه مطلب ...
تست روانشناسي عجيب و جديد
ساعت 13:8 | بازدید : 547 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

 

  

 


 

تست روانشناسي عجيب و جديد

 


 

نکته : با خواندن اولین تست و انتخاب گزینه مناسب

 

 

به سوالی که هر گزینه مشخص کرده بروید و به آن سوال جواب دهید.

 

 

مثلا اگر گزینه پ سوال  ۱را انتخاب کردید

 

 

دیگر لزومی ندارد سوال ۲ و ۳ را پاسخ دهید

 

 

فقط کافی است به سوال ۴ مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

در ادامه میتونین خودتونو محک بزنید...



:: موضوعات مرتبط: تست روانشناسي عجيب و جديد.. , ,
:: برچسب‌ها: تست , روانشناسي , عجيب , جديد ,
|
امتیاز مطلب : 141
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
:: ادامه مطلب ...
عروسی پرهزینه نوه ملکه انگلیس
ساعت 1:12 | بازدید : 2976 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

 

جزئیات لباس عروسی كه همه انتظارش را می‌كشیدند

سرانجام پس از چند هفته حدس و گمان در مورد لباس عروسی كاترین میدلتون، انتظار طرفداران و متخصصان دنیای مد و زیبایی به سر آمد و جزییات این لباس كاملا بریتانیایی مشخص شد.
 

در ادلمه عکسها و مطالب جالبی رو میبینید و می خونید



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
:: ادامه مطلب ...
sms روز معلم
ساعت 15:13 | بازدید : 598 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

مجموعه اس ام اس های ویژه تبریک روز معلم که توسط سایت کار۲۰ موبایل جمع آوری و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است روز معلم بر همه ی معلمان عزیز این سرزمین مبارک باد.

http://dl.kar20.ir/2009/04/roze-moalem.gif

 

 

ای که الفبای زندگی را از سرچشمه نگاهت آموحتم

استاد عزیزم روزت مبارک  . . .

 

……………………………………………………………


بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد

اما تو میسوزی تا بسازی ، با سپاس و عرض تبریک فراوان . . .

 

……………………………………………………………

میتونید برای خوندن بقیه sms ها و فرستادن اونا برای معلماتون روی ادامه مطلب کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: smsروز معلم , ,
:: برچسب‌ها: sms , روز , معلم , تبریک ,
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
:: ادامه مطلب ...
فرق دیوانه و احمق
ساعت 22:31 | بازدید : 574 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

 

فرق دیوانه و احمق

 

مردي در هنگام رانندگي، درست جلوي حياط يک تيمارستان پنچر شد و مجبورشد همانجا به تعويض لاستيک بپردازد.
هنگامي که سرگرم اين کار بود، ماشين ديگري به سرعت ازروي پیچ های چرخ که در کنار ماشين بودند گذشت و
آنها را به درون جوي آب انداخت و آب پیچ ها را برد.

مرد حيران مانده بود که چکار کند.
تصميم گرفت که ماشينش را همانجارها کند و براي خريد پیچ چرخ برود.
در اين حين، يکي از ديوانه ها که از پشت نرده هاي حياط تيمارستان نظاره گر اين ماجرا بود، او را صدا زد و گفت:
از 3 چرخ ديگر ماشين، از هر کدام يک پیچ بازکن و اين لاستيک را با 3 پیچ ببند و برو تا به تعميرگاه برسي.

آن مرد اول توجهي به اين حرف نکرد ولي بعد که با خودش فکر کرد ديد راست مي گويد و بهتر است همين کار را بکند.

پس به راهنمايي او عمل کرد و لاستيک زاپاس را بست.
هنگامي که خواست حرکت کند رو به آن ديوانه کرد و گفت: «خيلي فکر جالب و هوشمندانه اي داشتي، پس چرا توي تيمارستان انداختنت؟
ديوانه لبخندي زد و گفت:
من اينجام چون ديوانه ام
، ولي احمق که نيستم




:: موضوعات مرتبط: فرق دیوانه و احمق , ,
|
امتیاز مطلب : 113
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
sms چهارشنبه سوری
ساعت 1:30 | بازدید : 398 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

1.با یاد سرخی گونه هات..
درخشش چشمات ..
سوزانندگی لبهات..
داغی عشقت
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارکا یاد سرخی گونه هات..
درخشش چشمات ..
سوزانندگی لبهات..
داغی عشقت
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک

2.تام کروز ، نيکلاس کيج ، جنيفر لوپز ، رابرت دنيرو ، ياني ، ديوويد کاپرفيلد ، آنتوني رابيز ، خود من و بقيه ستارگان جهان ازت خواهش ميکنيم چهارشنبه سوری مواظب خودت باشی

3.چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.

چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟

4.سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم

آحه آتیش کم داریم آتیش پاره

در ادامه ادامه اس ام اس ها رو بخونید نظرتونم بگید



:: موضوعات مرتبط: sms چهار شنبه سوری , ,
:: برچسب‌ها: sms , چهارشنبه , سوری , اتیش ,
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
:: ادامه مطلب ...
sms شب عید نوروز
ساعت 18:54 | بازدید : 547 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

1.بی اجازت دفتر  ۳۶۵ برگ جدیدتو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو برات نقاشی کنه

نوروز 90مبارک

2.یادت باشه:تعطیلات بزودی تموم میشه وبعدش سرکار رفتنه که انتظار تورو میکشه.

 

بازم ۱سال کار و خستگی!

(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)

3.عاقبت زمستون رفت و رو سیاهیش برای ما موند !

امضاء حاجی فیروز !!!

4.تو عید میوه ها گرون میشه ، قدر خودتو بدون گلابی !!

5.با توجه به گران شدن نرخ sms پیشاپیش نوروز 91 ، 90

تولدت ، تولدم ، پیوندتان و قدم نورسیده مبارک.نور به قبرت بباره !!



:: موضوعات مرتبط: sms عید 1390 , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس , عید , 90 , نوروز , ,
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
:: ادامه مطلب ...
عید نوروز عید باستانی ایرانیان
ساعت 18:45 | بازدید : 353 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

سر آغاز جشن ِ نوروز، روز نخست ماه فروردین (روز اورمزد) است و چون برخلاف سایر جشن‌ها برابری نام ماه و روز را به دوش نمی‌کشد ، بر سایر جشن‌ها‌ی ایران باستان برتری دارد. در مورد پیدایی این جشن افسانه‌های بسیار است ، اما آنچه به آن جنبه‌ی راز وارگی می‌بخشد ، آیین‌های بسیاری است که روزهای قبل و بعد از آن انجام می‌گیرد. اگر نوروز همیشه و در همه جا با هیجان و آشفتگی و درهم ریختگی آغاز می‌شود ، حیرت انگیز نیست چرا که بی‌نظمی یکی از مظاهر آن است. ایرانیان باستان ، نا آرامی را ریشه‌ی آرامش و پریشانی را اساس سامان می‌دانستند و چه بسا که در پاره‌ای از مراسم نوروزی ، آن‌ها را به عمد بوجود می‌آوردند ، چنان که در رسم باز گشت ِ مردگان (از 26 اسفند تا 5 فروردین) چون عقیده داشتند که فروهر‌ها یا ارواح درگذشتگان باز می‌گردند ، افرادی با صورتک‌های سیاه برای تمثیل در کوچه و بازار به آمد و رفت می‌پرداختند و بدینگونه فاصله‌ی میان مرگ و زندگی و هست و نیست را در هم می‌ریختند و قانون و نظم یک ساله را محو می‌کردند. باز مانده‌ی این رسم ، آمدن حاجی فیروز یا آتش افروز بود که تا چند سال پیش نیز ادامه داشت. از دیگر آشفتگی‌های ساختگی ، رسم میر نوروزی ، یعنی جا به جا شدن ارباب و بنده بود. در این رسم به قصد تفریح کسی را از طبقه‌های پایین برای چند روز یا چند ساعت به سلطانی بر می‌گزیدند و سلطان

برای خوندن کامل مطلب به ادامه برید واقعا جالبه



:: موضوعات مرتبط: عید نوروز عید باستانی ایرانیان , ,
:: برچسب‌ها: عید , نوروز , باستان , ایرانی ,
|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
:: ادامه مطلب ...
جشن هالوویین
ساعت 1:57 | بازدید : 684 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

هالوویین

جشنی عجیب اما جالب

 



:: موضوعات مرتبط: جشن هالووین , ,
|
امتیاز مطلب : 250
|
تعداد امتیازدهندگان : 82
|
مجموع امتیاز : 82
:: ادامه مطلب ...
دانلود
ساعت 15:16 | بازدید : 478 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

userfiles/file/mona/1qw3ulhdbd8gl8blxpqz.jpg


|
امتیاز مطلب : 150
|
تعداد امتیازدهندگان : 44
|
مجموع امتیاز : 44
والپیپر سری دوم
ساعت 12:49 | بازدید : 1281 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

 


به اددمه برید تا ادامه والپیپر ها رو ببینید



:: موضوعات مرتبط: والپیپر کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: ابرو دزدان , دریایی , کاراییب , بچه گربه , قورباغه ,
|
امتیاز مطلب : 237
|
تعداد امتیازدهندگان : 74
|
مجموع امتیاز : 74
:: ادامه مطلب ...
والپیپر موبایل سری اول
ساعت 12:49 | بازدید : 2783 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

 

به ادامه برید تا ادامه ولپیپر ها رو ببینید



:: موضوعات مرتبط: والپیپر , ,
:: برچسب‌ها: واپیپر نانسی اجرم کارینا ,
|
امتیاز مطلب : 308
|
تعداد امتیازدهندگان : 92
|
مجموع امتیاز : 92
:: ادامه مطلب ...
معنای واقعی کلمه ها
ساعت 20:43 | بازدید : 659 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

                                                                              علاقه
 

به ادامه برید تا ادامه کلمات رو با تصاویرشون ببینید....



:: موضوعات مرتبط: معنای واقعی کلمه ها , ,
:: برچسب‌ها: عشق علاقه دوستی محبت ,
|
امتیاز مطلب : 238
|
تعداد امتیازدهندگان : 72
|
مجموع امتیاز : 72
:: ادامه مطلب ...
فروش پژو 206
ساعت 20:37 | بازدید : 644 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

فروش 206 زیر قیمت بازار مال یک خانم دکتر بوده که فقط می رفته مطب

 

 

 


 



:: موضوعات مرتبط: پژو 206 , ,
|
امتیاز مطلب : 206
|
تعداد امتیازدهندگان : 68
|
مجموع امتیاز : 68
عکسهای خاطره انگیز از کتاب اول ابتدایی
ساعت 13:40 | بازدید : 870 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )
تصاوير خاطره‌انگيز: باز آمد بوي ماه مدرسه






















منبع:http://www.tabnak.ir



:: موضوعات مرتبط: عکسهای خاطره انگیز کتاب فارسی قدیم , ,
|
امتیاز مطلب : 152
|
تعداد امتیازدهندگان : 47
|
مجموع امتیاز : 47
قابلیت ماشین پراید.
ساعت 2:53 | بازدید : 672 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )
هیچی پراید نمی شه  البته سمند رو هم دست کم نگیریم

 

متخصصین امربه علت بی عیب و کامل بودن این دو خودرو فقط اقدام به تغییر فرم چراغ جلو و عقب انها می کنند

تا حالا که همیشه  ما اینا رو پیش خرید کردیم اونم برای یه سال دیگه

حالا برای مقایسه چند تا ماشین خارجی رو هم میزاریم تا بفهمیم هیچی پراید نمی شه

 

چرا قیمت پراید به مرسدس بنز نزدیک می شود؟

ایمنی بی نظیر پراید

 

 

 در ادامه اطلاعات بیشتری کسب می کنید



:: موضوعات مرتبط: قابلیتهای ماشین پراید , ,
|
امتیاز مطلب : 243
|
تعداد امتیازدهندگان : 77
|
مجموع امتیاز : 77
:: ادامه مطلب ...
اينجا آفريقا نيست، اينجا ايران است
ساعت 2:42 | بازدید : 622 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

اينجا آفريقا نيست، اينجا ايران است

اينجا سرمايه ايران است

اينجا خوزستان است

اينجا قلب ايران است

 
 
 
 
 

اينجا خوزستان است. پاره تن كشور ايران.

اگر روزي قلب اين منطقه نتپد كشور ايران فلج خواهد شد.

 
 
 
 

مردم اين استان بر روي درياي نفت زندگي ميكنند و هزينه هاي كشور از فروش نفت اين منطقه تهيه مي شود

 
 
 
 
 
 
 

.

 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 

www.iranianhome.net

 
 
 
 
 

باورش خیلی سخته... 

به ادامه برید تا ادامه مطلب رو بخونید



:: موضوعات مرتبط: اینجا افریقا نیست اینجا ایران است... , ,
|
امتیاز مطلب : 275
|
تعداد امتیازدهندگان : 88
|
مجموع امتیاز : 88
:: ادامه مطلب ...
مردم در سال 1910 چه تصوري از سال 2000 داشتند؟؟
ساعت 2:29 | بازدید : 673 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

مردم در سال 1910 چه تصوري از سال 2000 داشتند؟؟

اين مجموعه از نقاشي‌هاي جالب که در کتابخانه‌ ملي فرانسه نگهداري مي‌شود، نشان مي‌دهد که در سال ۱۹۱۰ چه تصوّري از پيشرفت تکنولوژي در سال ۲۰۰۰ وجود داشته است.آتش‌نشان‌ها و پليس‌هاي پرنده،قطار برقي که مستقيماً از پاريس به چين مي‌رود،گشت‌هاي هوايي با هليکوپتر،کفش‌هاي چرخدار،روزنامه‌هاي گويا و...

 

Flying Firemen
http://rozanehonline.com/join


Car Shoes
http://rozanehonline.com/join

 

به ادامه برید تا تصورشون از درس خوندن و خیاطها و.... ببینید حتما تعجب میکنید.



:: موضوعات مرتبط: تصور مردم در سال 1910 از سال 2000 , ,
|
امتیاز مطلب : 240
|
تعداد امتیازدهندگان : 84
|
مجموع امتیاز : 84
:: ادامه مطلب ...
چرا میگن عین بز ؟
ساعت 2:10 | بازدید : 640 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

میدونید چرا میگن عین بز؟  

در ادامه عکسای عجیب و قریبی از بز براتون گذاشتم حتما ببینید نظر تونم بگید

www.FunAndFunOnly.org



:: موضوعات مرتبط: چرا میگن عین بز؟ , ,
|
امتیاز مطلب : 154
|
تعداد امتیازدهندگان : 51
|
مجموع امتیاز : 51
:: ادامه مطلب ...
هنرنمایی با نوک مداد
ساعت 18:3 | بازدید : 675 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

..:: هنرنمایی به وسیله نوک مداد ::..


www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ

 

www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ

www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ
 

                  به ادامه برید تا عکسای جالبتی رو از نوک مداد ببینید نظر هم بدید

 



:: موضوعات مرتبط: هنرنمایی با نوک مداد , ,
|
امتیاز مطلب : 172
|
تعداد امتیازدهندگان : 52
|
مجموع امتیاز : 52
:: ادامه مطلب ...
ملا و خرش
ساعت 1:54 | بازدید : 649 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

 

 

یك روز ملا نصر الدین برای تعمیر بام خانه خود مجبور شد، مصالح ساختمانی را بر پشت الاغ بگذارد و به بالای پشت بام ببرد. الاغ هم به سختی از پله ها بالا رفت .ملا مصالح ساختمانی را از دوش الاغ برداشت و سپس الاغ را بطرف پایین هدایت كرد. ملا نمی دانست كه خر از پله بالا می رود، ولی به هیچ وجه از پله پایین نمی آید. هر كاری كرد الاغ از پله پایین نیآمد. ملا الاغ را رها كرد و به خانه آمد . كه استراحت كند. در همین موقع دید الاغ دارد روی پشت بام بالا و پایین می پرد  . وقتی كه دوباره به پشت بام رفت ، می خواست الاغ را آرام كند كه دید الاغ به هیچ وجه آرام نمی شود. برگشت . بعد از مدتی متوجه شد كه سقف اتاق خراب شده و پاهای الاغ از سقف چوبی آویزان شده، بالاخره الاغ از سقف به زمین افتاد و مرد.

بعد ملا نصر الدین گفت :

لعنت بر من !!! كه نمی دانستم كه اگر خر به جایگاه رفیع و پُست مهمی  برسد هم آنجا را خراب می كند و هم خودش را می كُشد



:: موضوعات مرتبط: ملا و خرش , ,
|
امتیاز مطلب : 164
|
تعداد امتیازدهندگان : 50
|
مجموع امتیاز : 50
جالبترین عکاسای دنیا
ساعت 16:59 | بازدید : 662 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

در ادامه بقیه عکاسا رو ببینید....



:: موضوعات مرتبط: جالبترین عکاسای دنیا , ,
|
امتیاز مطلب : 201
|
تعداد امتیازدهندگان : 63
|
مجموع امتیاز : 63
:: ادامه مطلب ...
مگس
ساعت 16:41 | بازدید : 659 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )


مادر و فرزند: 
                          

                         چندتا عکس دیگه هم هست میتونین در ادامه ببینین



:: موضوعات مرتبط: مگس.. , ,
|
امتیاز مطلب : 248
|
تعداد امتیازدهندگان : 74
|
مجموع امتیاز : 74
:: ادامه مطلب ...
26 نکته برای بهتر زیستن..
ساعت 2:14 | بازدید : 579 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

 

1.به زندگی خصوصی فرزندانت احترام بگذار

 

2.وقتی کسی مشغول تعریف کردن حادثه مهمی است که برایش رخ داده ،با تعریف قصه دیگری درباره خودت از او پیشی نگیرو صحنه را به او واگذار

 

3.پیش از جواب دادن به کسی که تو را از کوره به در کرده ،یکساعت به خودت فرصت بده تا آرام شوی، اگر موضوع خیلی مهم است به خودت یک شب تا صبح وقت بده.

 

4.معاینات منظم پزشکی و دندانپزشکی داشته باش  

 

 5.میز کار و محیط کارت را مرتب نگه دار

 

6.از افراد منفی دوری کن

 

7.شرافتمند باش

 

8.برای دفاع در مقابل انتقادی که از تو می شود وقت تلف نکن

 

9.از اینکه به دیگران بگویی چه طور کاری را انجام دهند پرهیز کن در عوض به آنها بگو چه کاری باید انجام گیرد. خواهی دید که آنها با راه حلهای خلاقه شان تو را شگفت زده خواهند کرد. 10.هر گز از کسی که چک حقوقت را امضاء می کند انتقاد نکن، اگر از کارت راضی نیستی استعفاء کن 11.بهترین دوست همسرت باش

 

12.مثل مثبت ترین و پرشور ترین کسی شو که می شناسی

 

13.نگران نباشی که مبادا نتوانی بهترین چیزها را به فرزندانت بدهی، بهترین آنچه می توانی به آنها بده.

 

14.کیفیت یک محله را از روی رفتار مردمی که در آن زندگی می کنند بسنج

 

15.به همه موجودات زنده احترام بگزار

 

16.اتومبیلی را که امانت گرفته ای با باک پر پس بده

 

17.مواظب سرعتت باش

 

18.به جز مواردی که به مرگ و زندگی مربوط است همواره خود را رها کن هیچ چیز آن قدر که در ابتدا به نظر می رسد، مهم نیست.

 

19.اجازه نده تلفن مزاحم لحظات مهم شود. تلفن برای استفاده توست نه استفاده ی تلفن کننده.

 

20.وقتی کسی تورا بغل می کند اجازه بده خودش هم رهایت کند تو پیشدستی نکن

 

21.هرگز بابت کاری که تمام نشده پولی نپرداز

 

22.چه وسعت برسد و چه نرسد، خانواده را به سفر تعطیلات ببر، خاطراتش قیمت ندارد  

 

23.مشتری دکانهای محله ات باش حتی اگر کمی گران تر بفروشند

 

24.هرگز توان خودت را در تغییر دادن خویش دست کم نگیر

 

25.هرگز توان خودت را در تغییر دادن دیگران،دست بالا نگیر.

26.خودت را به راحتی زیر دست و پا نینداز، یاد بگیر که کوتاه و مودبانه نه بگویی



:: موضوعات مرتبط: 26 نکته برای بهتر زیستن , ,
|
امتیاز مطلب : 276
|
تعداد امتیازدهندگان : 88
|
مجموع امتیاز : 88
محبوبترین اسکرین سیور در امریکا
ساعت 20:20 | بازدید : 676 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

محبوبترين اسكرين سيور در آمريكا

 

 
 
 

براي دیدن محبوبترین اسکرین سیور در امریکا و کشورهای دیگر روی آدرس زیر کلیک کنید

 
 

 

 


 

اگه گیر کرد با موس بگیرینش!

http://www.planetda n.net/pics/ misc/georgerag. swf



:: موضوعات مرتبط: محبوبترین اسکرین سیور در امریکا , ,
|
امتیاز مطلب : 278
|
تعداد امتیازدهندگان : 88
|
مجموع امتیاز : 88
ازدواج ابرو با یک ایرانی
ساعت 12:12 | بازدید : 908 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

ابرو گوندش که بالاخره در سال 2010 با دوست پسر ایرانی اش که از سال 2009 با او آشنا شده بود یعنی رضاضراب، تاجر ثروتمند تبریزی مقیم استانبول ازدواج کرد.
 


 

 در ادامه عکسهایی از مراسم ازدواج و خانواده ابرو و عکسهای ابرو در ایران رو ببینید واقعا جالبه.



:: موضوعات مرتبط: ابرو گوندش در ایران , ,
|
امتیاز مطلب : 114
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
:: ادامه مطلب ...
میمند با معماری منحصر به فرد
ساعت 13:33 | بازدید : 709 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

روستای میمند در استان کرمان قرار داره

و جز هفت روستای عجیب کشورمونه روستاي میمند شهر بابك

                                   بي شك يكي از باستاني ترين سكونتگاه هاي بشر
 
                             در جهان است كه از دوازده هزار سال پيش تاكنون همچنان 
                                     
                              پا برجاست و به ­حیات خود ادامه مي دهد
 
                                        عکس اول نمایی از دور  این روستاست
 
                                                       کسی خونه ای می بینه؟
 
 
 
روستاي صخره ايي ميمند در استان كرمان
به ادامه برید تا عکسای جالبتری از این روستا رو ببینید


:: موضوعات مرتبط: میمند با معماری منحصر به فرد , ,
|
امتیاز مطلب : 145
|
تعداد امتیازدهندگان : 51
|
مجموع امتیاز : 51
:: ادامه مطلب ...
ماه مهمانی خدا
ساعت 17:4 | بازدید : 539 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

                                             

احاديث مبارک - هدیه خجسته ، فروغ ايمان

رسول الله (ص) در دههء اخير رمضان اعتکاف نموده و می فرمود : شب قدر را در دههء اخير رمضان جستجو کنيد.

از عايشه (رض) روايت شده که گفت : گفتيم يا رسول الله (ص) اگر دانستم شب قدر کدام است در آن چه بگويم؟ فرمود بگو « اللهم انک عفو تحب العفو فاعف عنی » بار خدايا تو در گذرنده ای و گذشت را دوست داری پس از من در گذر.

کسيکه دروغگويی و عمل به دروغ پردازی را ترک ننمود، خدا به اين حاجتی ندارد که وی خوردن و آشاميدن را ترک کند.

هرگاه روز روزه ء يکی از شما باشد، پس دشنام نداده و صدا بلند نکنيد، و اگر کسی او را دشنام داد يا با او جنگ نمود بايد بگويد : من روزه دارم.

رسول الله (ص) به چند دانه رطب ( خرمای تازه ) افطار می نمود. اگر خرمای تازه نمی بود، پس چند جرعه آب می نوشيد.

رسول الله (ص) فرمود: خداوند عزوجل فرمود: محبوب ترين بندگانم نزدم کسی است که در افطار بيش از همه شتاب ميکند.

رسول اکرم (ص) فرمود: فرق ميان روزه، ما و روزهء اهل کتاب سحری کردن است.

سحری کنيد زيرا در سحری ها برکت است.

چون رمضان آيد، در های بهشت باز شده و در های دوزخ بسته گردد و شياطين به زنجير کشيده می شوند.

کسيکه يک روز از رمضان را غير از رخصت و بيماری بخورد اگر تمام عمر خويش را روزه قضايی بگيرد آنرا جبران کرده نمی تواند.

رسول الله (ص) در رمضان تلاش و کوشش می کرد که در غير آن نمی بود و در دهه ء اخير رمضان سعی و کوشش می کرد که در غير آن نمی نود.

روزه نيمه ای از صبر است و به همين دليل مومن به آمدن ماه رمضان خوش ميشود و سينه اش گشاده ميگردد.

کسيکه بخاطر خداوند (ج) يک روز روزه ميگيرد، خداوند او را به اندازه هفتاد سال از آتش دورخ دور ميسازد.

هر آئينه در بهشت دری است که به آن ريان گفته ميشود و روزه داران در روز قيامت از آن داخل ميگردنند که هيچکس غير از ايشان داخل نمیگردد. گفته ميشود: روزه داران کجايند ، پس ايستاده ميشوند و از آن کسی غير از ايشان داخل نمی گردد و چون داخل شوند در بسته ميشود و هيچکس از آن وارد نمی شود.

 

التماس: از تمام خواهران و برادران با درک و با احساس مان تمنا داريم که به منظور سهم گرفتن در ثواب اين نسخه، مطابق توان مالی شان اين ورق را فوتوکاپی نموده و در بين دوستان، خويشاوندان و ساير مسلمانان توزيع نموده و سهم خويش را به عنوان يک مسلمان ايفا نمايند.

منبع:http://www.islam411.com


|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
جشن های ایرانی
ساعت 18:22 | بازدید : 760 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

                                                         

به نام خدا

    تاریخ ایران در دو دوره باستان و اسلامی شاهد شور و هیجان فراوانی در برگزاری اعیاد و مراسم خود بوده است ،به همین دلیل به مناسبت نزدیک شدن به سال نو بهتر آن دیدم مطالبی در مورد جشنهای ایران باستان برایتان بنویسم و سپس به دوره های بهد بپردازیم.زیرا تاثیر متقابل ایران و اسلام امری جدا نشدنی در بررسی وقایع تاریخ ایران است.

   استاد ابراهیم پور داوود در کتاب یسنا جلد یکم نوشته اند:لغت جشن نیز در فارسی از لغت یسن اوستائی به یادگار مانده است چون اصلاًتمام اعیاد دینی بوده مانند عید فروردگان و مهرگان ودر این اوقات بخصوص به ستایش و پرستش و مراسم دینی می پرداختند یا بع عبارت دیگر یزشنه می کردند از این رو روزهای متبرک را جشن می خواندند.

    جشنهای ایران باستان بسیارند ودر اینجا نام چند جشن مهم را بازگو می نمائیم.جشن های آذر جشن،اسپندارجشن،جشن آبریزگان ،پوردگان،فروردگان،اسپندارمذ،اسپندارجشن، جشن بزرگ،جشن تیرگان،خردادگان، سده،کوسه برنشین،مدگیران،نوگان،جشن نوروز و نیلوفر را میتوان یاد کرد.

                                            

  آبریزگان:نام جشنی است باستانیبه سیزدهم تیر یهنی روز تیر از ماه تیر.گویند در زمان فیروز جدّنوشیروان چند سال در ایران قحط و خشکسالی بوده استو شاه و مردم در این روزها به دعا باران خواسته اندو باران بیامده استو مردم به شادی آب بر روی یکدیگر می پاشیدند و این رسم و آن جشن بجای مانده استو بدین جهت در این روز بر روی یکدیگر آب و گلاب می پاشند .

   آذر جشن: فارسیان در این روز آتشکده ها را زینت می دهندو در این روز موی ستردن و ناخن گرفتن و به آتشکده رفتن را نیکو می دانند.

   اسپندارمذ:در اوستا سپنتا آرمئیتی،در پهلویسپندارمت و اسپندارمت،سپند صفت است به معنی مقدس که بعدها به آرمئیتی متصل شده است.و به معنی سازگاری،اندیشیدن و  بردباری و فروتنی مقدس است و در ریگ ودا و اوستا به معنی زمین نیز بکار رفته.در پهلوی آن را خرد کامل  ترجمه کرده اند.اسپندارمذ یکی از امشاسپندان هفتگانه دین زرتشتی است،اسپندارمذ در عالم معنوی مظهر محبت و بردباری وئ تواضع اهورا مزدا است و در جهان جسمانی فرشته ایست موکل بر زمین و به این مناسبت آنرا مونث می دانستند.سپندار مذ موظف است که همواره زمین را خرم و آبادو پاک و بارور نگاه دارد.

    آخرین ماه سال و پنجمین روز ما ه موسوم است به سپندارمذ.

    اسپندار جشن:در این روز به قول ابو ریحان بیرونی این جشن به زنان اختصاص داشت و از شوهران خود هدیه می گرفتنداز این رو به جشن مژدگیران معروف بوده است.

   جشن نوروز:جشن نوروز و مهرگان دو جشن بزرگ آریائیان بوده است،و روز اول فروردین رسیدن آفتاب به برج حمل است.گویند خدای تعالی دراین روز عالم را آفریده است و در تاریخ ایران روایات فراوانی در حماسه و اسطوره و تاریخ ایرانیان دارد.ایرانیان باستان جشنی داشته اند به نان فروردگان و آن ده روز طول می کشید .

منبع:http://history2550.blogfa.com/



:: موضوعات مرتبط: جشن های ایرانی , ,
|
امتیاز مطلب : 133
|
تعداد امتیازدهندگان : 44
|
مجموع امتیاز : 44
ولنتاین
ساعت 10:23 | بازدید : 522 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

 

 

 

شمايي كه هي ميگي ولنتاينت مبارك عزيزم !....... اصلا از وجود روز عشق توي ايران باستان و برگزاري جشني واسه اين موهبت ((عشق)) ، اون هم نه با قدمت سه قرن بعد از ميلادحضرت مسيح (ع) در تقويم روميها،  بلكه بيست قرن قبل از ميلاد مسيح (ع) ، خبر داري !؟ نه !؟پس بزار برات بگم.....

شايد كمتر كسي از وجود جشني با عنوان روز عشق باخبر باشه ، راجع به قدمت اين جشن كه گفتم ولي بزارين راجع به تاريخش هم بگم

فلسفه بزرگداشتن اين روز به عنوان "روز عشق" به اين صورت بوده است كه: در ايران باستان هر ماه را سي روز حساب مي كردند و علاوه بر اينكه ماه ها اسم داشتند، هريك از روزهاي ماه نيز يك نام داشتند. بعنوان مثال: روز اول "روز اهورا مزدا"، روز دوم، روز بهمن ( سلامت، انديشه) كه نخستين صفت خداوند است، روز سوم ارديبهشت يعني "بهترين راستي و پاكي" كه باز از صفات خداوند است، روز چهارم شهريور يعني "شاهي و فرمانروايي آرماني" كه خاص خداوند است و روز پنجم "سپندار مذ" بوده است. سپندار مذ لقب ملي زمين است. يعني گستراننده،



:: موضوعات مرتبط: ولنتاین , ,
|
امتیاز مطلب : 112
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
:: ادامه مطلب ...

                                                

این ترفند بر روی گوشیهایی که زبان عربی را پشتیبانی می کنند , سازگار می باشد. اولین کاری که باید انجام داد این است که چهار کلمه که با حروف گ چ پ ژ ، شروع می شوند را به طریقی وارد گوشی کرد . چنانچه این کار را با یک گوشی دیگر که این حروف رو پشتیبانی می کنند انجام دهید  کار شما را راحت تر خواهید کرد . به طور مثال : نوشتن این کلمه در گوشی دیگر و ارسال آنها به گوشی شما بوسیله پیامک ...

 
بعد از اینکه این کلمه ها رو مثل :پا ، ژاله ، چین ، گل - به گوشی خودتون انتقال دادید آن ها را با کلید مداد ، copy کرده و در notepad ، paste کنید .
 در مرحله بعدی یکی از کلمه ها مثل گل ، رو از notepad کپی کرده و به قسمت پیامک می رویم .
 در قسمت نوشتاری پیامک ، زبان عربی را انتخاب کرده . و سپس از آن قسمت دیکشنری رو فعال می کنیم ( Predictive text on )رو On می کنیم ( این کار را می شود با کلید مداد نیز انجام داد ) سپس کلید مداد رو یک بار دیگه می زنیم و اولین گزینه یعنی Predictive text رو که انتخاب کنیم سمت راست آن یک منوی ظاهر می شود که insert word رو انتخاب می کنیم . در این مرحله کلمه گل را که از notepad کپی کرده ایم در این قسمت paste می کنیم و ok را میزنیم ( برای paste کردن از گرفتن چند ثانیه کلید مداد و بعد از آن ظاهر شدن کلمه paste و زدن کلید مربوط به paste استفاده می کنیم .
 در بیشتر گوشیهای جدید می توان به جای مداد از کلید # استفاده کرد.

خوب ، سه کلمه دیگر را به همین طریق وارد دیکشنری می کنیم ( ساده است ) خوبی این روش این مورد می باشد که که از این مرحله به قبل فقط یک بار برای همیشه انجام می شود و در مواقع دیگر لازم نیست .
 ( حتی بعد از خاموش و روشن کردن گوشی هم لازم نیست یک بار دیگر این مراحل را تکرار کرد)
 مراحل بعد : وقتی چهار کلمه را به همان روش ذکر شده وارد کردید ، می رسیم به نوشتن پیامکهای شامل حروف فارسی .
 هنگام وارد شدن به محیط نوشتاری پیامک ، اگر بخواهیم که مثلا از حرف گ در نوشته خود استفاده کنیم . برای این کار اول دیکشنری را فعال می کنیم که برای بیشتر گوشی ها برای فعال کردن سریع این گزینه از کلید # استفاده می کنیم (
 وقتی که دیکشنری رو فعال کردیم ، برای استفاده از حرف گ یک بار عدد شماره 8 را می زنیم و بلافاصله چند بار پشت سر هم کلید * را فشار می دهیم . سپس به حرف گ می رسیم .
 هنگامی که حرف گ نوشته شد ، دیگر به کلید * دست نمی زنیم . خوب این از حرف گ .
 برای ادامه نوشتن دیکشنری را غیر فعال می کنیم و به نوشتن خود ادامه می دهیم . همین طور برای نوشتن حروف دیگر :
                                        
                                            
                                      
 برای نوشتن حرف گ : زدن عدد 8 و بلافاصله بعد از آن پنج بار زدن کلید *
 برای نوشتن حرف چ : زدن عدد6 و بلافاصله بعد از آن چهار بار زدن کلید *
 برای نوشتن حرف پ : زدن عدد 2 و بلافاصله بعد از آن پنج بار زدن کلید *
 برای نوشتن حرف ژ : زدن عدد 5 و بلافاصله بعد از آن پنج بار زدن کلید *
 
موفق باشید
منبع:http://babakmusic.mihanblog.com


:: موضوعات مرتبط: ترفند نوشتن حروف گ پ ژ با موبایل عربی نویس نوکیا , ,
|
امتیاز مطلب : 150
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
چگونه لبهای زیبا داشته باشیم؟
ساعت 20:22 | بازدید : 1120 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

برای اینکه لبهای زیبایی داشته باشید اول باید طریقه صحیح آرایش کردن رو یاد بگیرید برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

حدود لب (خط معمولی لب) و پهن تر میکشیم.سپس داخل خطوط را با رژ لب پر کنید. در انتها به وسط لب پایین برق لب بزنید. هیچگاه از رژ لب تیره برای لبهای کوچک استفاده نکنید.
2- لب های بزرگ و قطور: لب ها را در حدود یک میـلیـمتر داخل خط معمولی لب ها می کشیم.
سـپـس بـا رژ لـب مـات درون خــطــوط را پــر کنید. هیچ گـاه از بـرق لب بـرای لب های بزرگ استفاده نکنید. در مورد لبهـای بـزرگ بهتر است از مداد لب نیز استفاده نکنید.
3- لبهای نامساوی: برای اینگونه لبها لب کوچک را براساس لبهای باریک و لب بزرگتر را بر اساس لبهای بزرگ آرایش کنید .
 
 نکته:
 * برای افزایش ماندگاری رژ لب پیش از آرایش لب از کرم پودر بعنوان پایه استفاده کنید و یا با مداد لب تمام لب را بکشید.
* برای کاهش ایجاد لکه ناشی از تماس لبها با لیوان و غیره.. پس از رژ لب زدن روی آن را سایه همرنگ زده و مجددا رژ لب بزنید.
* برای تست رنگ رژ لب آن را به نوک انگشتان بزنید و نه پشت دست.
* برای زدودن رژ لب از روی لباس ابتدا محل را با گلیسیرین پاک کرده و سپس لباس را بشویید.
 
 
 این مطلب تا چه حد بااتون مفید بود؟
 
 
منبع:http://khaneyeziba.mihanblog.com


:: موضوعات مرتبط: چگونه لبهای زیبا داشته باشیم؟ , ,
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
چگونه خط چشم حرفه ای بکشیم؟
ساعت 17:20 | بازدید : 797 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

 

چگونه خط چشم حرفه ای داشته باشیم!

برای فهمیدن این كه چگونه یك خط چشم را به صورت حرفه ای استفاده كنید اول تصمیم بگیرید كه از میان انواع مختلف خط چشم كدام بهتر به پوست شما می‌آید
                                                                
برای فهمیدن این كه چگونه یك خط چشم را به صورت حرفه ای استفاده كنید اول تصمیم بگیرید كه از میان انواع مختلف خط چشم كدام بهتر به پوست شما می‌آید و قابل استفاده است، سپس فكر كنید به اینكه چه رنگ‌هایی چهره تان را در روز و شب بهتر می‌كند.

انواع خط چشم
خط چشم انواع گوناگونی دارد:
با مداد كشیدن، خط چشم مایع، نمد مالی كردن با یك وسیله نوك تیز، قالب خط چشم مداد ابرو. هر كدام از آن‌ها مزایایی دارند. همه آن‌ها اولویت دارند بر دیگری. هر نوع از خط چشم‌ها نحوه استفاده ی مخصوص به خود را دارد. بنابراین شما باید آن گونه ای را انتخاب كنید كه توانایی استفاده از آن را داشته باشید.

مداد:
استفاده از این نوع خط چشم عادی است و شكلی مردمی دارد. بیشتر زن‌ها استفاده از مداد نرم برای خط چشم بهتر از استفاده از مداد‌های خشن و سخت می‌دانند مداد‌های گران قیمت معمولا نرم و ملایم‌اند و به راحتی با یك اسفنج پاك می‌شوند.
البته ممكن است خط چشم‌های موجود در محل زندگی شما از خط چشم‌های خوب و گران قیمت نباشد اما مطمئنا نرم هستند و با یك پارچه كتون و صابون پاك می‌شوند.

خط چشم مایع:
خط چشم‌های مایع از همه ی انواع خط چشم‌ها خشن تر و خطرناك تر‌اند. این خط چشم‌ها دست‌های محكم و توانایی و مهارت زیادی می‌خواهد بنا براین مهارت و توانایی زیادی می‌خواهد و باید به خوبی تمرین كنید تا نتیجه مورد دلخوه را به دست آورید.
زمانی كه از خط چشم مایع استفاده می‌كنید باید آن را سفت تر از یك مداد بگیرید. این نوع خط چشم برای شب خوب است و مناسب به نظر می‌آید. اگر چه استفاده از خط چشم مایع سخت است اما تعداد زیادی از زنان از این نوع خط چشم برای دور چشمشان استفاده می‌كنند.

قلم خط چشم:
قلم خط چشم و مداد مومی از بهترین كالا‌هایی‌اند كه عرضه شده‌اند. هر دوی آن‌ها چشم گیر تر از مداد به نظر می‌رسند و استفاده آن‌ها از خط چشم مایع راحت تر است. اگر شما یك خط چشم اساسی می‌خواهید بهتر است از قلم یا مداد مومی استفاده كنید.

قالب خط چشم:
قالب خط چشم در اصل برای هنرمندان حرفه ای است و دارای استحكام و به صورت چسبیدن به چشم استفاده می‌شود. در حقیقت شما می‌توانید رنگ خط چشمتان را برای هر یك از دو چشمتان عوض كنید.

چگونگی انتخاب رنگ خط چشم
رنگ سیاه برای خط چشم به همه زنان می‌آید و و بیشتر زنان به رنگ چشم سیاه تمایل دارند. در حقیقت رنگ سیاه، رنگی محكم و قوی برای پوست است. رنگ زغال چوب یا قهوه ای رنگی نرم و ملایم به نظر می‌رسد كه بیشتر زنان در آرایش روز از آن استفاده می‌كنند و اگر پوست و مویی بلوند یا طلایی دارید این یك رنگ مناسب برای شما است. از استفاده كردن از بعضی رنگ‌های روشن برای خط چشم در شب نهراسید. رنگ ارغوانی، سبز و حتی قرمز در شب ، خط چشمی قابل توجه برای شما می‌سازد. زمانی كه شما به باشگاه یا كلوپ می‌روید سعی كنید یكی از این رنگ‌ها را استفاده كنید تا خنده دار تر و جالب تر به نظر برسید. همچنین می‌توانید از خط چشم یا نقره ای در شب استفاده كنید. به علاوه یك قسمت از جط چشم را در گوشه‌ها برای زمانی كه پلك‌های شما خسته می‌شود بلند تر و دراز تر بكشید.
 

بهترین راه برای استفاده از خط چشم
استفاده از خط‌های كوتاه بهتر است از كشیدن یك خط سخت است كه به چشم‌ها آسیب می‌رساند. با یك دست پلكتان را محكم نگه داشته و با دست دیگر به آسانی شروع به كشیدن خط كنید. از وسط پلك چشمتان به سمت گوشه‌های بیرون است. برای ایجاد یك خط چشم با دوام و بلند مداد را در سراسر چشم حركت داده و به پلك بچسبانید.
اگر تصمیم به استفاده از خط چشم درونی دارید از مداد یا مداد مومی استفاده نكنید چون باعث تحریك چشم و عفونت به وسیله ی میكروب‌های موجود در دستان می‌شود، برای این نوع خط چشم بهتر است از خط چشم‌های مایع استفاده كنید.

 به چشم‌های گربه نگاه كنید، خط چشم‌های او كمی ارز چشمش به سمت بیرون كسیده و به طرف بالا تغییر جهت داده. این نوع خط چشم نسبت به خط چشم مایع نسبت به خط  مایع كمتر چشم گیر است و بیشتر مناسب استفاده در روز است.

  شما ضعف چشمانتان را با5 حیله می‌توانید بپوشانید. این 5 نوع خط چشم برای مردم عادی محرمانه است:
اگر چشمان شما نسبت به هم بسته هستند خط چشمتان را از گوشه داخلی شروع كنید و آن را به سمت گوشه‌های بیرونی چشمتان ادامه دهید.

- اگر چشمان شما خیلی پهن هستند، خط چشمتان را از گوشه داخلی پلك شروع كرده و از ریمل برای مژه‌ها استفاده كنید.

- اگر چشمتان گود است، مژه‌ها خود را بسته نگه داشته و در صورت ممكن خط نازك بكشید.

- چشمان كوچك زمانی بزرگ به نظر می‌رسد كه خط چشم راكمی به سمت بیرون چشم ادامه دهید.

برای چشمان گرد خط چشم‌ها را مقداری از پلك‌ها به سمت بیرون ادامه دهید.

- اگر شما چشم‌های برآمده یا پف كرده دارید از خط چشم‌های درونی استفاده كنید چون در غیر این صورت خط چشم زیر چشم به نظر می‌آید و چشم برامدگی بیشتری پیدا می‌كند.

- چشم‌های پژمرده برای این كه صاف به نظر برسد باید از خط چشم اوریب استفاده كنید.

- در چشم‌های پیر قسمت بیرونی چشم ضخیم تر به نظر می‌رسد و برای كشیدن خط چشم از برس یا اسفنج استفاده كنید.

- اگر شما چشم‌های بادامی و مناسب دارید كه به چهره تان می‌آید باید در كشیدن خط چشم مهارت زیادی داشته باشید تا خنده دار به نظر نرسید.
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ



:: موضوعات مرتبط: کشیدن خط چشم حرفه ای , ,
|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
اصول شیک پوشی
ساعت 0:55 | بازدید : 823 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

     

اغــلـب افــراد در انــتــخـاب لـبـاسـي كـه مـنـاسـب جـثــه آنـها بوده و همچـنـيـن چـگـونـگي سـت كـردن آنـهـا دچـار سردرگمي مي باشنـد. در ادامه بـه اصـول كـلـي انتـخاب و هماهنگ كردن لباسها با يكديگر ميپردازيم:
اصول كلي

به ادامه مطلب برید نظر یادتون نره......



:: موضوعات مرتبط: اصول شیک پوشی , ,
|
امتیاز مطلب : 112
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
:: ادامه مطلب ...
چگونه یک ارایش بی عیب داشته باشیم؟
ساعت 17:32 | بازدید : 805 | نوشته ‌شده به دست منا | ( نظرات )

                                                                     

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

 اینكه چگونه باید آرایش كنیم را همه ما از سنین خردسالی وقتی یواشكی به سراغ كیف لوازم آرایش مادرمان می رفتیم و سر و صورتمان را قرمز می كردیم بلدیم. آنچه اهمیت دارد طریقه صحیح آرایش و رفع عیب های صورت با استفاده از محصولات آرایشی است به عبارت دیگر یك آرایش ترمیم كننده. قبل از اینكه ببینیم چه رنگی به صورتمان می آید و چه رنگی مناسب تابستان است ابتدا باید به فكر ترمیم چاله های صورت بود. ابتدا صورت را با یك لایه كرم مرطوب كننده بپوشانید. سپس قلم مو را به پن كیك آغشته و روی صورت بزنید. در صورت استفاده از كرم پودر آن را روی اسفنج خیس مالیده و سپس روی صورتتان پخش كنید.

 

 پس از مالیدن كرم پودر كمی پن كیك روشن را با قلم مو روی صورتتان بكشید تا كاملاً پخش شود و دیر عرق كند. اگر صورتتان پهن است از كشیدن یكنواخت پن كیك روی صورت خودداری كنید. نواحی كنار گوش محل رویش مو و زیر چانه را پررنگ بزنید تا صورتتان كوچك تر نشان داده شود. از پن كیك دو رنگ (تیره و روشن) نیز می توان برای این كار بهره گرفت. با پن كیك تیره می توان برای كوچك و كوتاه نشان دادن بینی، بزرگ نشان دادن چشمان گود رفته و گردن باریك، برجسته نشان دادن گونه و برطرف كردن لكه ها و زخم ها استفاده كرد. برای برجسته نشان دادن گونه یك خط از گوشه دهان به وسط گوش و یكی دیگر به صورت عمودی از گوشه خارجی چشم به طرف چانه فرض كنید. تلاقی این دو خط را در نظر گرفته و پودر تیره را به صورت هلالی روی صورت بكشید.

  

برای اینكه بدانید چه رنگ آرایشی به شما می آید به رنگ موهایتان توجه كنید. اگر موی گندمی یا زیتونی دارید، سراغ بنفش، قرمز و یاسی بروید. اگر موهایتان خرمایی است، سایه های براق، كرم و رژ لب نارنجی بسیار پیشنهاد می شود. موهای شرابی یا بلوطی نیز تمامی رنگ های تابستانی را می پذیرد. سبز با آبی انتخاب خوبی است. برای موهای بور نیز انتخاب اول رژ لب قرمز است. این افراد اگر بیشتر از خط چشم یا ریمل استفاده كنند زیباتر خواهند شد تا سایه های بنفش و صورتی. تیپ مشكی ها نیز پیشنهاد می شود سراغ طوسی، خاكستری، مشكی و سرمه ای بروند و از رژ لب های قرمز و نارنجی و سرخابی استفاده كنند.

  

اگر هم به مد فكر می كنید، سراغ رنگ های استوایی بروید. سایه های سبز (چمنی، فیروزه ای و مرجانی)، بنفش و آبی آسمانی توصیه متخصصان زیبایی برای تابستان ۲۰۰۶ است. در این مدل ریمل جایی ندارد و تنها از مداد مشكی و سایه برای آرایش چشم استفاده می شود.

 

 

چگونه آرایش کنیم

 

 

اگر عینك می زنید، بیشتر از سایه های قهوه ای، آبی و بنفش استفاده كنید. استفاده از سایه های روشن و صدفی باعث گم شدن چشم پشت عینك می شود. اگر عینك تان فریم مشكی دارد حتی الامكان از ریمل استفاده كنید و تا می توانید خط چشم نكشید. این گونه چشم تان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

  

برعكس در عینك های گریف (بدون فریم) و یا عینك های پنسی هر چه سایه روشن تر باشد چشم بیشتر جلوه می كند. نكته مهم دیگر در آرایش های ترمیمی استفاده از سایه كمرنگ برای رفع گودی چشم است. سایه روشن را از گوشه داخلی تا كمی خارج چشم زده و سپس كمی سایه تیره دور چشم بزنید تا چشم بیشتر جلوه كند. در مدل های آرایشی كه امروزه طرفدار دارد، بیشترین تمركز روی چشم است. استفاده از دو رنگ سایه مات و تیره مثلاً آبی- سرمه ای در صورت سفید بودن چهره باعث زیباتر شدن چشم می شود.

  

برعكس استفاده از سایه تك رنگ چشم را كوچك نشان می دهد. مالیدن سایه بدون خط چشم باعث مریض حال نشان دادن فرد می شود.

  

حتماً از ریمل یا خط چشم برای تكمیل آرایش استفاده كنید. در این نوع آرایش برای بهتر جلوه كردن لب نیز از رژلب و مداد لب همزمان استفاده كنید. مداد لب می تواند فرورفتگی ها را بپوشاند و همانند ژل بوتاكس عمل كند.رژلب روشن و براق بیشتر برای لب های خیلی بزرگ و كشیدن مداد لب برای لب های باریك بسیار توصیه می شود.اینها دستورالعمل هایی بود كه برای آرایش ترمیمی به كار می رود.

  

برای یك آرایش طبیعی كه تنها صورت شما را از بی حالی و رخوت درآورد استفاده از پودر كمرنگ، ریمل رقیق و رژگونه آجری و رژ لب براق با تنالیه صورتی بسیار عالی است.

  

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن

منبع:http://www.beytoote.com

آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.



:: موضوعات مرتبط: چگونه یک ارایش بی عیب داشته باشیم؟ , ,
|
امتیاز مطلب : 145
|
تعداد امتیازدهندگان : 45
|
مجموع امتیاز : 45

تعداد صفحات : 28
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد